Jak się uczyć, żeby umieć?

DSC 0264Takie pytanie często zadają sobie uczniowie i rodzice, którzy wspierają swoje dzieci w trudnej sztuce zdobywania wiedzy. Wychodząc naprzeciw coraz większym potrzebom w tym zakresie, pedagog szkolny, pani Jolanta Szarkowicz –Baca zorganizowała dla uczniów klas piątych i szóstych warsztaty, których tematyka dotyczyła umiejętności przyswajania wiedzy i zapamiętywania.

 

Podczas dwugodzinnych warsztatów, prowadzonych przez panie: Annę Romanowicz i Darię Tyro reprezentujące tarnowską Poradnię Psychologiczno-Pedagogiczną, dzieci poznały różnorodne techniki zapamiętywania i sposoby uczenia się. Prezentacja metod, z jakich warto korzystać w procesie uczenia się, stanowiła część teoretyczną zajęć. W części praktycznej uczniowie wykonywali ćwiczenia pod kierunkiem prowadzących. Praca w grupach oraz indywidualne wykonywanie zadań pozwoliło im na głębsze poznanie sposobów uczenia się. Była to również dla każdego doskonała okazja do refleksji nad wyborem najskuteczniejszej metody przygotowywania się do zajęć i sprawdzianów.

Warsztaty niewątpliwie przyczynią się do osiągnięcia przez wielu uczniów lepszych wyników na świadectwie.

Jak się uczyć, żeby umieć?
Jak się uczyć, żeby umieć?
Jak się uczyć, żeby umieć?
Jak się uczyć, żeby umieć?
Jak się uczyć, żeby umieć?
Jak się uczyć, żeby umieć?
Jak się uczyć, żeby umieć?
Jak się uczyć, żeby umieć?
Jak się uczyć, żeby umieć?
Jak się uczyć, żeby umieć?
Jak się uczyć, żeby umieć?
Jak się uczyć, żeby umieć?
Jak się uczyć, żeby umieć?
Jak się uczyć, żeby umieć?
Jak się uczyć, żeby umieć?
Jak się uczyć, żeby umieć?
Jak się uczyć, żeby umieć?
Jak się uczyć, żeby umieć?
Jak się uczyć, żeby umieć?
Jak się uczyć, żeby umieć?
Jak się uczyć, żeby umieć?
Jak się uczyć, żeby umieć?
Jak się uczyć, żeby umieć?
Jak się uczyć, żeby umieć?
Jak się uczyć, żeby umieć?
Jak się uczyć, żeby umieć?
Jak się uczyć, żeby umieć?
Jak się uczyć, żeby umieć?
Jak się uczyć, żeby umieć?
Jak się uczyć, żeby umieć?
Jak się uczyć, żeby umieć?
Jak się uczyć, żeby umieć?