Sukces uczniów „Piętnastki” w konkursie historycznym

sp 4Uczniowie klasy V b : Agnieszka Karaś, Gabriela Pęcak i Artur Stinia wzięli udział w regionalnym konkursie historycznym Kto Ty jesteś? Od legendy do tożsamości narodowej w ramach III edycji przedsięwzięcia Rozwinąć skrzydła – pamiętając o przeszłości zorganizowanym przez Zespół Szkół w Łużnej. W konkursie uczestniczyło 97 uczniów ze szkół Tarnowa, Gorlic, Nowego Sącz oraz powiatów: gorlickiego, sądeckiego i tarnowskiego. Reprezentanci naszej szkoły wykazali się dużą wiedzą i dobrze poradzili sobie z trudnym testem składającym się z 25 zadań.
Artur Stinia zajmując II miejsce został laureatem konkursu.
7 czerwca 2016 roku weźmie udział w uroczystym zakończeniu konkursu i odbierze nagrodę.
Serdecznie gratulujemy!

 

Sukces uczniów „Piętnastki” w konkursie historycznym
Sukces uczniów „Piętnastki” w konkursie historycznym
Sukces uczniów „Piętnastki” w konkursie historycznym
Sukces uczniów „Piętnastki” w konkursie historycznym
Sukces uczniów „Piętnastki” w konkursie historycznym
Sukces uczniów „Piętnastki” w konkursie historycznym
Sukces uczniów „Piętnastki” w konkursie historycznym
Sukces uczniów „Piętnastki” w konkursie historycznym
Sukces uczniów „Piętnastki” w konkursie historycznym
Sukces uczniów „Piętnastki” w konkursie historycznym
Sukces uczniów „Piętnastki” w konkursie historycznym
Sukces uczniów „Piętnastki” w konkursie historycznym
Sukces uczniów „Piętnastki” w konkursie historycznym
Sukces uczniów „Piętnastki” w konkursie historycznym
Sukces uczniów „Piętnastki” w konkursie historycznym
Sukces uczniów „Piętnastki” w konkursie historycznym
Sukces uczniów „Piętnastki” w konkursie historycznym
Sukces uczniów „Piętnastki” w konkursie historycznym
Sukces uczniów „Piętnastki” w konkursie historycznym
Sukces uczniów „Piętnastki” w konkursie historycznym
Sukces uczniów „Piętnastki” w konkursie historycznym
Sukces uczniów „Piętnastki” w konkursie historycznym
Sukces uczniów „Piętnastki” w konkursie historycznym
Sukces uczniów „Piętnastki” w konkursie historycznym